reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Trnková

Ľubica Trnková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako nutričný a obezitologický konzultant. Počas mojej praxe som stretla mnoho zaujímavých ľudí, prostredníctvom ktorých som mala možnosť nahliadnuť do sveta zdravotných, sociálnych a psychických problémov.Staroveká múdrosť hovorí,že fyzický, duševný a intelektuálny stav môžeme ovplyvniť vhodnou stravou. Nezdravý štýl života a zlé stravovacie návyky prinášajú nielen riziko vzniku zníženej imunity, ale aj rôzne zdravotné problémy. Osobne vychádzam z myšlienky, že chorobám je dôležité najmä predchádzať a až potom ich liečiť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zopár slov na úvod…

Ľubica Trnková

Zopár slov na úvod…

Vzhľadom na to, že som sa rozhodla tento blog založiť len prednedávnom a ide o čerstvú novinku, rada by som sa vám v prvom rade predstavila. Moje meno je Ľubica Trnková a pracujem na poste obezitologického a nutričného konzultanta. Venujem sa problematike zdravia, zdravej výživy a mám dlhoročnú prax so špeciálnym zameraním na klientov s nadváhou, či obezitou. Impulzom, vďaka ktorému som si vybrala práve komunikáciu prostredníctvom blogovania, bola myšlienka vytvoriť pre vás príjemné miesto, na ktoré sa budete radi vracať a kde sa budete môcť pravidelne išpirovať, radiť, získavať zaujímavé a užitočné informácie z oblasti zdravia, ako aj možnosti pomoci vo vedení zdravého životného štýlu.

  • 27. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu